..
ေဟာင္ေကာင္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္
ေဟာင္ေကာင္ ျမန္မာ တိုက္ရိုက္ေလေၾကာင္းလိုင္းပ်ံသန္း ႏိုင္ဖို. ႏွစ္ဖက္အာဏာပိုင္ေတြေဆြး ေႏြးေန ၾကတယ္ လို.ဆိုပါတယ္။ အဲဒီအတြက္လည္း ေဟာင္ေကာင္ ေလေၾကာင္းလိုင္းတာ၀န္ခံေတြက ျပည္တြင္း မွာ လက္မွတ္ ေရာင္းခ်ဖို. ေအးဂ်င့္ေတြရွာေဖြလွ်က္ရွိပါတယ္။
ဂ်ပန္နဲ. ေတာင္ကိုရီးယား ခရီးစဥ္ေတြကတစ္ဆင့္ ျမန္မာ ႏိုင္ငံကိုေျပးဆြဲတာအဆင္ေျပေပမဲ့ ေဟာင္ေကာင္ အျပန္ခရီးစဥ္အတြက္ခရီးသည္ရရွိမႈ နည္းပါးခဲ့ပါတယ္။ ႏို၀င္ဘာ ၂၀၀၇ ခုႏွစ္တုန္းက Hongkkong Express မွ ခရီးသည္ ၁၆၄ ဦးဆန္.တဲ့ ဘိုးအင္း ၇၃၇-၈၀၀ ေလယဥ္မ်ားနဲ. တစ္ပတ္ကို ႏွစ္ၾကိမ္ ၄ လခန္.ေျပဆြဲခဲ့ဘူးေပမဲ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ရပ္နား ခဲ့ရတာပါ။ ျမန္မာ ေလေၾကာင္းလိုင္း MAI ကလည္း ေဟာင္ေကာင္ ရန္ကုန္ တိုက္ရိုက္ခရီးစဥ္မ်ားကို ေျပဆြဲခဲ့ေပမဲ့ ခရီးသည္ နည္းပါးတဲ့အတြက္ပဲရပ္နား ခဲ့ရပါေသးတယ္။
ယခင္ တိုက္ရိုက္ခရီးစဥ္မ်ား မရွိတုန္းကေတာ့ ထိုင္းႏိုင္ငံဘန္ေကာက္ျမိဳ.ကို ခရီးစဥ္တစ္ေထာက္နားျပီးမွ သြားလာႏိုင္ၾကပါတယ္။
ေဟာင္ေကာင္ ေလဆိပ္ဟာ ေလေၾကာင္း လိုင္းေပါင္း ၉၀ ေက်ာ္ နဲ. ကမာၻ. ႏိုင္ငံေပါင္း ၁၅၀ ေက်ာ္ကို ေျပဆြဲလွ်က္ရွိျပီး ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္မွာ ခရီးသည္ေပါင္း သန္း ၅၀ ေက်ာ္ကို လက္ခံႏိုင္ခဲ့တဲ့ ေလဆိပ္တစ္ ခုျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို ၾကီးမားတဲ့ ေလဆိပ္တစ္ခုက ျမန္မာျပည္ကို ဆင္းသက္ဖို. ခရီးသည္ နည္းပါးတယ္ တာလည္း ျမန္မာ့ခရီးသြား လုပ္ငန္းအတြက္ အားပ်က္စရာျဖစ္ပါတယ္။ ျမန္ျပည္ဟာ ဘယ္စံနဲ.ပဲတိုင္းတိုင္း အလြန္ပဲေနာက္က်ေနတဲ့ ပမာဏကို ရင္ဆိုင္ေနရဆဲျဖစ္ပါတယ္။
ကၽြႏ္ုပ္တို.ပါတီမွာ ေဟာင္ေကာင္ ေလေၾကာင္းလိုင္း တိုက္ရိုက္ပ်ံသန္းမႈကို ၾကိဳဆိုလိုက္ျပီး ရန္ကုန္ေလဆိပ္ ရဲ့ေလေၾကာင္းလိုင္း၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို တိုးျမွင့္ႏိုင္ဖို.လည္း ျမန္မာ အစိုးရကို တိုက္တြန္းလိုက္ပါ တယ္။ ျမန္မာျပည္မွာ ေလေၾကာင္းလိုင္းေတြအတြက္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းေတြက အလြန္ပဲနည္းပါးလွပါ တယ္။ ေလယဥ္ေရးေပၚျပင္ဆင္ႏိုင္မႈ၊ေလယဥ္ဆီနဲ. အျခား စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ေလယဥ္ခရီးသည္ မ်ားအတြက္ လိုအပ္ေသာ အစားအေသာက္မ်ားျဖည္.တင္းႏိုင္တဲ့ အစားအေသာက္၀န္ေဆာင္မႈ၊ ေလဆိပ္ တြင္း ခရီးသည္၀င္ထြက္မႈ ၊ ေလဆိပ္မွ ျမိဳ.တြင္းသို. ခရီးသည္ ပို.ေဆာင္မႈ စသည္ျဖင့္ေတြက တိုးတက္မႈမ်ားစြာ က်န္ေနတဲ့ကိစၥေတြျဖစ္ပါတယ္။
..
No comments:
Post a Comment